Keep it coming with the bottles

image628


Yeesss Kanye Wests video till The good life har kommit. Dock inser jag att det var ett litet tag sedan, jag som hade väntat på videon! Missat den totalt, den är iaf grym! Vet att jag lagt in låten tidigare här i bloggen, men nu när videon kom blev jag bara tvungen. Har dock såklart lyckats spelat sönder den, som jag gör med alla andra låtar. Men det är inte så farligt för han har så mycket annat bra att lyssna på. The good life kommer dock alltid få mig på ett sånt bra humör när jag lyssnar på den. Lätt en av hans bästa låtar!

Kom för övrigt hem nyss från skolan och stan. Skolan funkade och på stan letade jag efter lite julklappar. Hittade till både brorsan och Matilda. Great! Nu har jag bara kvar lite till päronen, men brorsan verkade ha fixat de mesta till dem i Norge så det är tydligen luungt på den fronten också. Bytte också skit stövlarna från Skopunkten idag till ett annat par snygga (men säkert lika dåliga) stövlar! Hoppas de håller bättre.

Vet inte riktigt vad jag kommer få denna jul. Brukade typ alltid veta vad jag ska få. Okej det låter kanske väldigt tråkigt, men det har bara varit så. I år vet jag lixsom inte vad jag vill ha och päronen verkar smida planer som aldrig förr. Förutom pengar skulle nog röda undies, hårinpackning, ny ögonbrynspenna och en egen bil sitta riktigt bra. ;) Det sista är dock att stryka. Haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback