en ny vecka!

Idag har jag varit i stallet i 100 år känns det som, kom hem å slängde i mig käk och tog en dusch. Kanske är konstigt att ta en dusch före man ska på gymmet, men jag lovar att det var välbehövt! Vädret här är galet, och jag såg därför också galen ut. En lång ridtur i rusk och skur, huvva! Men lilla charmören är så rolig att det nästan inte spelade någon roll! Funderar på att dra med någon som kan ta kort på oss när vi rider på Onsdag. Mitt på dagen sådär med våran proffskamera. Kallar den alltid för det. Eftersom korten alltid blir så grymma!:)

Grejen är den att jag nyss bestämde mig för att jag helt enkelt inte orkar träna ikväll. Jag ska istället åka och tvätta bilen på statoil, för att sedan somna i tid! Kan träna alla andra dagar denna vecka, har redan planerat in massa spinning, core control, ett bodypump pass och lite annat gött! Imorgon blir det stallet på morgonen och sedan stan med Petra! Tänkte göra bort alla julklappar, och lite saker till mig själv såklart!:) Kvällen spenderas som vanligt på.. Iksu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback