Fredag

Idag känns det bättre. Eller man känner fortfarande att magen är lite ledsen, det kan väl inte vara magkatarr? Nåväl, tog mig i kragen och åkte till jobbet 09.00 imorse! Känner mig fan stolt att jag orkade jobba till 18.00. Jag brås på min pappa, det är en sak som är säker. Min pappa har nog aldrig varit hemma då han varit sjuk, egna företagare har helt enkelt inte tid med sånt! Just nu sitter jag och smaskar i mig lax och en god sallad. Tror seriöst jag äter lax 5 dagar i veckan. Älskar det så himla mycket! Sedan är det ju inte ett minus att det är nyttigt heller!

Ikväll blire bara att  vila upp sig tills imorgon; PERSONALFESTEN!:) Blir kanske å hyra en film på Statoil och bara mysa framför tv:n! Priserna för att hyra film är ju inte dåliga när man jobbar där! Fick btw hem mina nya Redken produkter i megasize idag. Som hittat, kändes som julafton! Har så mycket Redken produkter nu att jag snart inte vet vars jag ska förvara alla! Ändå ska jag beställa två till saker av Olivia som drar till USA inom kort! Avundsjuk? Det kan ni räkna med att jag är! Jag och Emilia har ju iofs planer på att dra dit ett längre tag till sommaren..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback