Jag dör

Alltså jag förstår ingenting. Jag mådde så dåligt idag på jobbet att det resulterade i att jag blev tvungen att åka hem. Många vet ju hur jag slänger mig från ett jobb till ett annat, utan att klaga, så då kan ni förstå att jag fan inte mår bra när jag tvingar mig själv hem från jobbet. Haha! Härdade ut som tusan och gick bara hem 1,5 timme tidigare så det var ju bra! Somnade när jag kom hem och sov läänge.. När jag vaknade mådde jag dock.. precis lika dåligt. Om inte värre?! Jag får panik när jag mår dåligt, för jag mår sällan dåligt. Har typ nästan aldrig ont i magen, huvudet, mår illa eller liknande. Fanfanfan. Jag hoppas att jag är bra tills imorgon för jag vill ju jobba. Kom igen Susanne, va inte en jävla mes!!!

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag tror du stressar för mycket! puss

2008-12-05 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback