It's like I waited my whole life!


Tror många av er har förstått att jag nu lägger av med bloggandet. Kanske kommer börja igen sen när jag börjar studera till våren, men då blire inte på "sussve" längre, och inte heller på blogg.se. Finns många anledningar till varför jag slutar, men det finns saker att ta tag i och sådant jag måste lägga fokus på just nu. Okey att slänga in ett inlägg lite då och då kanske inte tar så lång tid, men jag måste verkligen satsa på vissa saker nu i livet. For my own best! Jag måste få säga hur otroligt skönt det har varit att fått skriva av sig i över två års tid här i min blogg! Lite opassande att sluta när man har som mest läsare, men det är ju inte det bloggandet går ut på. Jag skriver för min egen skull, och det är bara roligt om folk tycker om att läsa om det man skriver om. Dock finns det folk som läser min blogg som jag helst inte ser att dem gör det, så det är nog en liten anledning till varför det är dax att lägga det åt sedan också. Börjar jag igen blir det som sagt på en annan sida än blogg.se, och då kanske det blir från en annan stad långt härifrån! Har ju fått mina intagningar från universitetet.. åå det lutar faktiskt åt att dra iväg. Blandade känslor just nu, men sjukt spännande..


Tänkte summera mina senaste år i bilder..








































Och här till den bästa dagen hittils i mitt liv; Studenten!



















Kommentarer
Postat av: DG

Detta är en sorgens dag. Jag kommer att sakna din blogg - liksom jag saknade mig själv i din bildsammanfattning av året;)

2008-12-15 @ 21:27:14
Postat av: linn

fy fan vad snygg du är min vän!! vi måste se till o träffas snart, vill höra om ditt plugg och allt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback