Personalfesten!

Tänkte skriva lite om den nu! Grymt roligt! Kände verkligen att jag behövde den kvällen! Alla var så glada och trevliga med en! Blev först lite förfest med Petra och Emilia på stan. Sedan gick vi till Schlagerklubben vid 19-tiden där det bjöds på fördrinkar och massa mingel. En timme senare bjöds det på en god buffé och efter det karaoke för hela slanten. Haha sjuuukt vad jag skrattade! Coop-folket kan verkligen bjuda på sig själv!

Vid 22 fick privatpersoner släppas in och jag tror vi dansade tills vi stupade, haha! Gratis drinkar var inte heller helt fel, tack Coop! En sak är iaf säkert; allt kan hända på våra personalfester! Snacka om intriger och massa annat skit! Märkte nyss ett bitmärke på min arm??? Hah!





Kommentarer
Postat av: petra

hahah när var det här?

2008-12-09 @ 00:09:02
Postat av: petra

hah alltså sista bilden menade jag hehee..

2008-12-09 @ 00:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback