Sängen väntar!

Och jag längat efter sängen! Kommer bli så ruskigt skönt! Har jag glömt berätta om min nya medryttarhäst? Helena har skaffat en på foder som hon ville att jag skulle börja rida! Har börjat rida honom nu och han är riktigt läcker. Tror jag aldrig brukar sitta på så fina hästar faktiskt! Sjukt stor skillnad från Zorina, fast det går iofs inte att jämföra, vi var som handen i handsken och hon var helt underbar på sitt sätt. Helenas nya är bara så utbildad. Han bara är. Bilder kommer åka in inom kort.

Jag känner bara att OM jag ska rida så ska jag rida någon riktigt fin och det ska ge mig ngt. Kanske är svårt för vissa att förstå; men har man haft egen häst tidigare så blir man lite gräsen! Orkar inte göra ngt halvdant lixsom! Tror iaf att detta blir riktigt roligt och Helena sa att det känns så bra att ha mig som medryttare. Förstatjing och allt har man också!:) Det värmer! Får kanske hoppa honom lite sen också (dock får han inte hoppa så mkt/högt pga kotorna), men en sak är iaf säkert; får en massa ridlektioner för Helena! Hon är ju en av mina absoluta favorittränare, kunde inte uppskattat det mer! MEN måste ju ha i åtanke att jag fortfarande inte vet om jag flyr staden.. då spricker ju allt detta! Får ju (som sagt) veta vilka universitet jag har kommit in på till veckan.. pirrigt!! Puss och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sandrahedman

sv: Ja han är riktigt fin!

Postat av: Solli

Såg att du varit med och tävlat i en

annan blogg. Just nu lottar jag ut

exklusiva produkter från Mondiablo.

Tävlingen avslutas nästa vecka och

vinstchansen är väldigt stor då det

ännu inte är många som deltar än.

Därför ville jag tipsa dig ;o)



Ha en underbar helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback