tell me what it is, and I can handle it!

Trött. Det ordet beskriver mig rätt bra nu för tiden. Sov fan 8 timmar inatt, men vaknade 10 och kände mig eländigare än någonsin. Whywhywhy? Jag vill bara vara pigg på dagarna och somna lätt på kvällarna, precis som det var förut. Nu har jag så sjukt svårt att somna. Är så trött på dagarna. Nä jag är less helt enkelt.
 
Idag har jag varit på stan igen och köpt det sista! Trodde dock jag var klar med brorsans julklapp, men såg en till sak som jag tycker skulle vara riktigt schysst på honom! Jag önskar mig ju trots allt massage eller en ansiktsbehandling av honom, vilket inte är så billigt! Åker väl förbi å köper det imorgon innan läkarbesöket!

Är typ sjukt igen. Det går verkligen upp och ned nu, men det värsta måste vara att jag inte får träna. Saknar det som fan.. har inte stått på crosstrainern på en vecka nu. Panik, jag lovar! Ska se om jag orkar med en walk efter jag ridit ikv.
 
Idag hämtade jag föressten ut ett paket! Tandkrämen är äntligen här! Ni vet den jag skrev om för ett tag sedan, som bland annat bleker tänderna! Långt ifrån billig, men det blir intressant att testa den! Dock får vi väl se om ni hinner få en recension av den. Funderar på att sluta blogga. På riktigt. Finns så många anledningar att sluta just nu, tyvärr. Ni får mitt svar ikv lr imorgon angående det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback