Tisdag - stan!

Sprang runt och töntade mig med Miss Hassler idag! Köpte en julklapp till Pappa, Brorsan och till Mamma. Eller ska snabbt förbi en affär och köpa mammas imorgon, men den känns redan done! Hur skönt som helst att det är klart!:) Blev lite smått och gott från apoteket, några produkter från Goldwell och en svart cardigan med guldknappar från Gina Tricot. Jag och mina hårdprodukter säger jag bara, men det är ju bara så himla rolgit! Det jag köpte ser ni nedan! Tänkte uppdatera mig med en ny parfym också, är ju alltid roligt att variera sig mer, för jag använder mig just nu bara av två stycken! Dock fick jag beslutsångest när vi stod där och sniffade på Åhlens. Ska nog fundera lite mer, parfymer är trots allt inte så billigt! NU måste jag röra på mig!

 


Diamond gloss - Shine Spray

  • Storlek: 150ml
  • Glansspray för oslagbar stjärnlyster
  • Softar ned stressat, flygigt hår
  • Superdryg
  • Användning:
    Sprayas i torrt hår.










 

Sprayer - Hair Lacquer

  • Storlek: 300ml
  • Högoktanig kraftspray för extrema resultat
  • Ger maximalt stöd på sekund
  • Användning:
    Spraya jämnt över färdigstylat hår.












Riktigt bra erbjudande; 199 för båda!
 Och då är Goldwell inget dåligt märke heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback