Trouble

Berätter om gårdagen sen! Sick idag igen, blä! Var synd att man missade Britney Spears dokumentär igår: For the record. Går säkert i repris, men för er som inte kan vänta (vilket jag ej kunde) så kan ni se den HÄR! Måste bara säga hur mycket jag ser upp till den bruden. Hon går igenom sjuka dagar och kan aldrig vistas utomhus utan sina vakter. Hon kan inte som många andra kändisar (t.ex. Jessica Alba) gå omkring på gatan som en relativt normal människa! Hon har gått igenom så mycket i sitt liv och är ändå så stark. Go Britney!

En grym låt från hennes nya skiva..



Britney Spears - Trouble

Kommentarer
Postat av: sandrahedman

sv: För det första: jättekul att du kommenterar texten! Jag förstår hur du tänker men samtidigt känner jag som så att varför ens daska till hästen när man kan låta bli? Jag korrigerar hellre hästen genom att konsekvent flytta den eller dylikt. Bara för att jag inte behöver daska till den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback