Kos runt hörnet

Det slog mig faktiskt nu att jag bara har några dagar kvar i Umeå.. för er som inte vet så spenderar jag somrarna här i Umeå, men tillbringar mestadelen av året i Lund där jag studerar till sjuksköterska. Men nog om det!

På Tisdag bär det iaf av till Sthlm, och på Onsdagen till Grekland. Partyön Kos lockade oss så vi tänkte ge den ett försök. Vet faktiskt ingen som varit där.. blir intressant! Sedan har jag aldrig heller varit i Grekland, men jag hoppas på fantastisk mat! Det blir att tillbringa en vecka där, sen äre hög tid att komma tillbaka till verkligheten igen. Dvs Lund! Fan detta ska bli en bra termin!

Sedan är det avskedsfest hos mig imorgon med mina underbara vänner från Norrland. Fan vad jag gillar dom.. och jag har verkligen haft en underbar sommar tillsammans med dom! Guld värda! Tacktacktack!

Puss!




REX för någon helg sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback